Search This Blog

Monday 14 November 2011

El a inceput!!!

Desi avem multe de povestit vreu sa iti spun ce s-a intamplat azi noapte...totusi gandindu-ma mai bine la 6.45 nu mai e noapte...
Pe la 6 dimineata, ca de obicei dupa biberonul de 5 te-am pus in pat intre mine si daddy pe spate si am profitat de pozitie si ti-am dat un masaj pe burtica
Rezultatul a fost cea eu doream si speram de cateva ore bune :un scuec murdar......
Nu stiu de cate ori am conexionat un scutec murdar cu o usurare sufleteasca mare...pana ieri niciodata..totul a mers ca pe roate ...scutec pus:scutec murdar, biberon:scutec murdar, inainte de a pune scutecul: scutec pe jumate ud...
Dupa acciunea scutec foarte murdat a urmat scutec schimbat si bonus : schimbat de pijama.
Deci stare de bine era completa...si imediat ai dorit ca toata casa eventual tot blocul sa auda:)))
Si ma refer la niste ginganituri de ingeras si tipete de ,,sunt cel mai dulce copil dn lume,,o privre super treaza si atent la reactia mea, o cascada de rasete intrerupte de unele sughituri...
M-a luat prin surprindere surpiza ...era ca si cand : Mami pentru ca ai stat treaza toata noaptea ingrijorata de burtica mea acum iti fac cadou sunetele mele inevitabil de amuzante...
Asa de tari erau unele ca tati tau s-a trezit si el cu cel mai mare zimbet pe fata la asa ora ...ca un copil prins cu inca o bucatica de ciocolata am replicat: el a inceput!!!
Asta mi-a amintit ca si unele dimineti pot fii frumoase si amintite pentru intodeauna!

No comments:

Post a Comment

Followers