Search This Blog

Monday 14 November 2011

Buna Hugo, ingerasul meu mult asteptat

Cand eram mica o intrebam adesea pe mamica: mea cum eram eu cand eram mica? de multe ori mi se repeta aceasi istorie iar majoritatea erau de la varsta de 3 ori 6 ani...cand am cazut de pe un scaun si mi-am rupt mana( sau piciorul???mmm...),cand mergeam singura in ultimul an pana la gradinta de peste drum...cum mai tarziu nu ma insotea nimeni la scoala,cand mergeam 7 km pana la tren si numaram copaci cu mamica mea ...
Dar de cele mai multe ori curozitatea mea era pentru cand eram un bebe...cum eram eu cand m-am nascut?am fost un bebe cuminte? cat par aveam ? plangeam mult?Desigur cate ceva stiu dar acum trecand eu insumi prin exterienta maternitatii alte intrebari ma tulbura
Mi-ar fi placut sa stiu daca am adus multa bucurie cand am zambit prima data...si cine ma facea sa tac daca plangeam ...
Cred ca un copil are nevoie sa stie cat mai multe , raspunsul unei mame sa fie cat mai detaliat ..si cred ca asa putem sa facem ca copii nostri ca inteleaga cine sunt. Sa nu ne surpinda intrebarea pentru ca si noi am trecut prin aceleasi indoieli.


No comments:

Post a Comment

Followers